nowe chabazyty ze strzegomia

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 21:05:37 MET DST

Zgodnie z obietnicą zaczynam bombardować postami !!!

Ze względu na nieco archaiczną formę uploadów na Minerały posty
będę dodawał w formie podstron na innych stronach przez mnie
redagowanych.
Proszę nie przejmować sie "otoczeniem" na stronie.
Z góry zaznaczam, źe posty sa oczywiście wybiórcze i nie mam czasu
aby relacjonować wszystko co się dzieje w świecie minerałów.
Zrobie co w mojej mocy i licze na rewanĹĽ...

Na poczatek: http://voluminajurassica.org/node/39

T.