Re: Mistrzostwa Polski w Poszukiwaniu Minerałów

Autor: Mirosław Bartczak <bartczak_at_krespol.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 19:00:23 MET DST

Oburzył mnie Pana ironiczny ton w relecji z Kletna. Przypuszczam, że kpiną i
krytyką chciał Pan zyskać większy poklask. Wielu poltyków skutecznie
stosowało tę metodę dochodząc do szczytów politycznej "kariery".Łatwiej jest
krytykować niż budować.
Również byłem na tej imprezie i moja ocena jest zgoła inna. Uważam, że
należą sie słowa uznania organizatorom za pomysł, organizację i sposób
przeprowadzenia zawodów. Takie inicjatywy oddolne należy wspierać a nie
wyśmiewać. Tą drogą (negacji ) niczego w tym kraju nie zbudujemy. Owszem,
były drobne niedociągnięcia, ale impreza byla organizowana po raz pierwszy,
a ludzie przy niej pracujący to mieszkańcy Kletna i okolic, a nie
profesjonaliści w branży - dlatego należą im się tym większe słowa uznania.
Również za to , że chciało im się chcieć.
Z treści Pana relacji wynika, że nie jest Pan amatorem w "świecie"
minerałów. Może zorganizuje Pan podobne zawody i pokaże wszystkim jak to się
robi.

Z poważaniem
Mirosław Bartczak