Odp: Agat w Kletnie? (nowa osoba)

Autor: michal jankowiak <janeeq_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 22:36:28 MET DST

Dnia 1-08-2006 o godz. 19:05 Andrzej Pełka napisał(a):
> Michał wspomniał, że interesują go szczególnie agaty, a ja już mam
> tu coś agatowego pod ręką :-) Zaglądnijcie pod adres
> http://www.gory.info.pl/mistrzostwa/regulamin.html (rzecz dotyczy
> mających nastąpić wkrótce w Kletnie mistrzostw w poszukiwaniu
> minerałów) tam znajdziecie punkt 2.11 w którym organizator pisze:
>
> "Kryterium oceny znalezionych minerałów jest specjalna punktacja,
> w której najwyżej punktowane są agaty i piryty".
>
> Z tymi pirytami się zgodzę, choć nigdy porządnego okazu tego
> minerału w Kletnie nie znalazłem, ale odnośnie agatu wątpię, czy
> [...]
1- tubylcy tak nazywają przerosty ametystu z kwarcem mlecznym
2- agaty będą podkładane na hałdzie
jeśli agaty by były to ktoś wcześniej by o nich mówił a z drugiej strony musiałoby ich być tyle żeby opłacało się robić mistrzostwa (bo jeśli ich nie ma to nikt nie znajdzie czyli wszyscy mają 0 punktów). Moim zdaniem agatów tam nie ma!!!

Gwiazdy jazzu na molo w Sopocie!
10 edycja Sopot Molo Jazz Festiwal 5-6 sierpnia 2006! Szczegóły:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fsp6.html&sid=830