Re: nowa osoba

Autor: michal jankowiak <janeeq_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 18:14:58 MET DST

Dnia 1-08-2006 o godz. 15:07 Mateusz Michelis napisał(a):

> [...]

PIROP - mieliśmy już ze sobą styczność internetową gdy szukałem literatury o agatach. Teraz prawie po pół roku wertowania jestem już z książkami i "prasówką" do przodu :) teraz bardziej praktyka! mam do przecięcia 30 kilo migdałów i geod z Różanej a od 15 - 30 września znowu tam jade po następne. myślę że będzie parę :) fajnych.

MATEUSZ z tego co wiem to trochę jest fotografii w książce "agaty gór kaczawskich" Jacka Bogdańskiego. Świecą kalcyty znajdujące się w tych migdałach. Statystycznie kalcyt jest w co drugim agacie z tego kamieniołomu wię można poszperać.

pozdrawiam

Gwiazdy jazzu na molo w Sopocie!
10 edycja Sopot Molo Jazz Festiwal 5-6 sierpnia 2006! Szczegóły:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fsp6.html&sid=830