Re: Chcę rozwinąć kolekcjonerstwo.

Autor: Piotr Menducki <piotrmenducki_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 10:01:34 MET DST

Witam
naturalny chalkantyt nie jest u nas raczej tak rzadki - pojawiło
się ostatnio na giełdach sporo okazów z Lubina...

Nie śledzę na bieżąco wszysytkich postów, ale np. minerałem źle
znoszącym światło słoneczne jest realgar.

POzdrawiam
Piotr

Dnia 19-07-2006 o godz. 19:07 Marcin S. Mlynczak napisał(a):

> Użytkownik "Katarzyna S?k" <addar@megapolis.pl> napisał w
wiadomości

> światło
przezroczystym
> pudełku
>

> A posiadasz naturalny chalkantyt w postaci krysztalow? ;) To
bylaby spora
> rzadkosc. W przypadku hodowanych w laboratorium krysztalow
siarczanu miedzi
> bialy nalot moze byc spowodowany nie tyle swiatlem, co utrata
wody zwiazanej
> w sieci krystalicznej. Bezwodny siarczan miedzi jest wlasnie bialym
> proszkiem.
>
> Marcin

Wynajem krótko- i długoterminowy. Wyłącznie nowe, bogato wyposażone
samochody klasy B, C, D, dostawcze, mikrobusy i terenowe, objęte
pełnym ubezpieczeniem. Brak limitu kilometrów, ceny od 85 zł/dob.
http://klik.wp.pl/?adr=https%3A%2F%2Fwynajemsamochodow.wp.pl%2F&sid=822