Re: Re: Jeszcze o szkle uranowym.

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 09:59:05 MET DST

Użytkownik <pprzybyszewski@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.129.1152385169.460.mineraly@man.lodz.pl...

> [...] Moje zainteresowanie czwartorzędem [...]

Rzeczywiście wygląda na to panie Piotrze, że obaj uprawiamy
geologię przydomową. :-) Tu muszę się przyznać, że okolice
Legionowa i Zegrza, czy też druga strona "wielkiej wody" -
Nieporęt - Radzymin nie są mi całkiem obce, ale w czasie kiedy
mogłem lepiej poznać te miejsca nie przyszło mi do głowy, że
kiedykolwiek zainteresuje mnie geologia czy zbieranie minerałów.
Szkoda, ale to już przeszłość... Kiedy powstanie pańska strona
proszę tu dać link do niej, chętnie zobaczymy jak pan ujął tą dość
rozległą, jak mi się zdaje, tematykę. W "wypracowaniach" które
dotychczas pojawiły się na stronach MINERAŁY w dziale
http://mineraly.pg.gda.pl/promieniotworczosc/ staram się
opisywać rzeczy i sytuacje tak jak je sam widzę i czuję, niemniej
jeśli to konieczne, bywa, że posiłkuję się odpowiednimi źródłami.
Jak już pisałem, jeżeli jeszcze kogoś tym wszystkim zdołam
zainteresować, to uważam, że już jest całkiem nieźle. Odnośnie
niebezpieczeństw czyhających pod ziemią powiem tylko tyle, że
warunkiem dobrej zabawy jest właśnie ta odrobina ryzyka. :-)
Dbam oczywiście bardzo skrupulatnie aby była go naprawdę
tylko niezbędna szczypta i zawsze dobrze pamiętam w którą to
stronę jest do wyjścia... :-) I pana panie Piotrze i wszystkich tu
użytkowników zapraszam na mineralne strony. Dość trudno mi
ostatnio było "walczyć" z polszczyzną (bardzo koślawe zdania
budowałem :-) ale wbrew temu strona o szkle uranowym chyba
nie będzie tą ostatnią... :-)

                                                   Andrzej.