Re: Re: oznaczanie minerałów

Autor: KaJaK <kajak1tdsh_at_interia.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 19:58:40 MET DST

>Ja próbuję w taki sposób, że smaruję plamkę korektorem, a następnie na
>niej
>piszę odpowiednie oznaczenie. Nie wiem jednak czy będzie to miało swoją
>żywotność. Proszę o odpowiedzenie czy taki sposób też jest dobry.

Podobny sposób jest stosowany do okazów ćwiczeniowych na AGH-u, tylko że zamiast korektora jest używana biała farba, i na to cienkim markerem nanoszony przyporządkowany numer. Co do żywootności to u nas oznczenia trzymają się nieźle pomimo dużego kontaku z studentami, napewno dużo zależy od farby a korektor może się kruszyć i pękać.

Znajdź się na mapie! Zobacz plany miast na http://map24.interia.pl