Re: 17-20 maja jadę na kamienie

Autor: <info_at_goldcentrum.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 22:28:37 MET DST

> Jak to mi?o si? przekona?, ?e czasem kto?, gdzie? tam
> jeszcze "je?dzi na kamienie". :-)
> Andrzej.
a ja juz byłem, no może nie na kamieniach tylko na poszukiwaniach kopalni
zlota z lat 20-tych XX w pod Złotoryją.
Obok hałd i lejów po szybikach natrafiłem na kute dziury w piaskowcach
kredowych. I zachodze w głowe po co ktos to robił? eksploatowano przecież
złotonośne żwiry, a te wnęki w piaskowcach przypominają bieda szyby,
rozkuwane jeszcze jesienią...
Głebokośc do 3 m szerokośc ok, 1-1,5 m wysokośc 2 m...
Fotki wrzucę w tym tygodniu...
Krzysiek