Re: O identyfikację bym prosił;)

Autor: Manolo <Manolo_at_aton.one.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 21:41:45 MET DST

msawarzynski@o2.pl napisał(a):

> No to tak :)
> [...]
2barwnoscia skaly sie nie przejmuj generalnie okaz rozpoznajemy na
swiezym prelamie. Jesli sklada sie z 2 rodzajow skal to rozpozajesz
jeden przelam a potem nastepy. Ktos tam pisal wczesniej o wisniowych
barwach zastanawiam sie czy to nie buly hematytowe (na powierzchni barwa
wisniowa). Z hematytem przemawial by rowniez ich duzy ciezar wlasciwy. W
zasadzie na 95% uwazam ze to hematyt. Ciekawe jak takie struktory
powstaja moze ktos cos o nich wie ???
Manolo