Re: Identyfikacja

Autor: <m.uglik_at_neostrada.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 09:22:00 MET DST

'Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc w identyfikacji znalezionego kiedyś
przeze mnie kamienia? Czy może to być meteoryt? Wydaje się mieć coś w
rodzaju skorupy obtopieniowej, jednak metalu nie przyciąga.
donner'

Witam wszystkich:)

Chociaz zarejestrowana jestem od dawna, tak sie złozylo, ze pisze dopiero teraz;)
Studiuje geologie na UWr; mineralami i skamienialosciami interesuje sie od dawna, prawie ze od pieluch :D (chociaz wtedy bylo to zupelnie nieswiadome;))
Mam słabosc do fluorytow i roznych ciekawych skamieniałosci, chociaz nie moge sprecyzowac, ktore 'przyciagaja' mnie najbardziej;)

Z kolei w odpowiedzi na zapytanie 'donnera' wydaje mi sie, ze jest to jakas zywica kopalna, okaz ten ma taki charakterystyczny tlusty polysk, barwe i przelam muszlowy - moze nie meteoryt, ale rowniez cenne:) ewentualnie moze to byc ktorys z rodzajow bezpostaciowej krzemionki. Takie sa moje przypuszczenia;)

Pozdrawiam wszystkich cieplo zyczac jednoczesnie spokojnych i rodzinnych Swiat Wielkanocnych:)

Malgorzata