Re: m³otek geologiczny

Autor: lbkalcyt <lbkalcyt_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 14:40:32 MET

andrzej.mateja1@neostrada.pl napisa³:
>Gdzie w K³odzku lub w pobli¿u K³odzka mo¿na kupiæ m³otek geologiczny???

W zesz³ym roku by³ temat m³otka geologicznego na forum poruszany.
Przytaczam fragment moich poszukiwañ z marca zesz³ego roku. Dzi¶ nie wiem czy jest to aktualne ale mo¿na podzwoniæ

Cytat:
ZAK£AD PRODUKCYJNO-HANDLOWY SPRZÊTU ALPINISTYCZNEGO "KAMAR"
25-035 KIELCE
ul Marmurowa 20 (ko³o Kadzielni jad±c na Pakosz)
W³a¶ciciel:
mgr in¿. Kazimierz Wo¿niak
tel. (0-41) 361 67 23 tel. kom. 0-508 149 822
Oprócz innego sprzêtu geologicznego i alpinistycznego s± dwa rodzaje typowych m³otków geologicznych o masie 750g. Ró¿ni± siê zakñczeniem czê¶ci g³owicy: p³askie i klinowe w postaci ostros³upa.
¦wietnie wykonane i bardzo bezpiecznie po³±czona g³owica z trzonkiem.
M³otek kosztuje w dniu dzisiejszym 90 z³. Sprzedz±¿ równie¿ wysy³kowa za pobraniem pocztowym. Szacowany koszt wysy³ki paczki ok 15 z³.
Materia³y:
(dane z oferty katalogowej)
g³owica ze stali narzêdziowej
stylisko (trzonek) - rura metalowa dural
rêkoje¶æ "Anatomiczna" z gumy
Ca³o¶æ zabezpieczona galwanicznie

Bli¿sze szczegó³y proszê domawiaæ ju¿ z Panem Wo¼niakiem.
Moje w³asne odczucia i spostrze¿enia:
Akurat nie mia³em kasy, ale wiosn± muszê sobie taki m³otek kupiæ. Móg³by byæ trochê ciê¿szy i wiêkszy. Mo¿e na specjalne zamówienie Pan Wo¼niak mi taki zrobi. Tylko pytanie do wszystkich. Jle powinien wa¿yæ m³otek geologiczny nastêpny w kolejno¶ci wg masy.
Mi³ych zakupów.
Koniec cytatu

Ludwik Betlej