Re: m³otek geologiczny

Autor: <rjuskiewicz_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 12:42:40 MET

> U¿ytkownik <andrzej.mateja1@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Najbli¿ej, to chyba na gie³dzie minera³ów we Wroc³awiu. Podobno
> tam pojawiaj± siê takie rasowe geo-m³otki. Jednak z powodu ich
> wysokiej na ogó³ ceny i nie zawsze odpowiedniej wytrzyma³o¶ci
> na intensywn± eksploatacjê, wielu mineralników preferuje tañsze
> i niewiele gorsze w geologicznym u¿ytkowaniu m³otki budowlane.
> Mo¿e warto rozwa¿yæ tak± alternatywê dla jakiego¶ estwinga...?
>

> Andrzej.

Mnie m³otek geologiczny kosztowa³ parê lat temu prawie 2 000 z³. Dzi¶ kupujê kilka m³otków budowlanych o ró¿nym ksztalcie po ... 8-10 z³ i gdy mi siê przekrêci na obuchu / nie z³amie!!/ to go wyrzucam i .... biorê nastêpny.T± metodê polecam.
Ryszard

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed