Re: Re: jak zmatowić granit

Autor: Michal Krzeminski <psychop_at_sav.net>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 17:08:11 MET

Granit to w znacznej masie SiO2, ktory zmatowic nielatwo - wiem
ze przemyslowo stosuje sie obrobke laserem lub trawienie, to
ostatnie jednak wyjatkowo niedostepnymi do "domowej" obrobki
chemikaliami - potrzebny kwas fluorowodorowy, czyli tak jak
przy trawieniu szkla. Piaskowanie wydaje sie najbardizej dostepna
metoda

pzdr

--
  * mike.xray.pl *+48 600 314 595 * This signature is just for friends *
      it's nice to be important, but it's more important to be nice