Odp: kamyczek

Autor: Michał <toro10_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 23:34:44 MET

Witam,

Z tego co mi wiadomo to w Lublinie ciężko będzie sprawdzić kamień
bo nie słyszałem żeby jakaś instytucja zajmowała się w tym
mieście profesjonalnie mineralogią czy petrografią, dlatego
najlepiej będzie jeżeli prześlesz mailem zdjęcie tego kamienia, a
wtedy zobaczymy co da sie z tym zrobić...
                             pozdrawiam Michał Toruń

Dnia 30-12-2005 o godz. 21:35 Koszmix napisał(a):
> Witam znalazłem kamyk. Bardzo ładny i nie wiem co to jest,
chciałem sie
> dowiedziec czy w Lublinie jest jakas instytucja w ktorej by mi
wyjasnionoco
> to za minerał. Za wszelkie info z gory dzięki
> Michał
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.
gazeta.pl/usenet/

Noworoczne życzenia z przymrużeniem oka! -> Kliknij i wyślij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fnr.html&sid=625