Re: wydobycie węgla - dane

Autor: Zbych <z.bedkowski_at_op.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 22:16:34 MET

U kogoś w Państwowym Instytucie Geologicznym,
Mieści się on w Warszawie przy Rakowieckiej i Wiśniwej.
W Instytucie można nabyć Bilans Zasobów Kopalin w Polsce.
Ukazuje się co roku i podaje wydobycie i zasoby kopalin.
Od kiedy się ukazuje nie wiem.
Ministerstwo Środowiska wydawało Zarys Gospodarki Surowcami Mineralnymi
(chyba tak to się nazywało - może mają w jakiejś czytelni).
Wejdz na strone Państwowego Instytutu Geologicznego i pomyszkój
wpisz w gogle: "midas", "infogeoskarb"
Departament Geologii w Ministerstwie Środowiska ma swoją strone.
Pozdrawiam Zbych