Re: powitanie

Autor: <geomount_at_tlen.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 22:31:55 MET

właściwie to ja jestem przede wszystkim nastawiony na Tatry i "rozgryzanie" tatrzańskich skalnych problemów :. Moja kolekcja w domu to nie tyle minerały, muszle, skamieniałości ile zwykłe skały typu: radiolaryty, wapień krynoidowy, różne brekcje, wapień robaczkowy, migmatyty, amfibolity, pegmatyty, i jeszcze inne plutoniczne, osadowe, czy metamorficzne. Głównie skupiam się na Tatrach, choć ostatnio zbieram materiały na wypad do kamieniołomów w Alwerni, czy Miękini (mieszkam blisko nich).
Mam w swojej kolekcji parę kamulców, których albo nie jestem pewien, albo zupełnie nie mam pojęcia czym są.
Np.pod tym linkiem:
http://www.mount.cad.pl/phpbb/viewtopic.php?t=11
Pozdrawiam
Janusz