Zdjecia otoczakow

Autor: <andrzejewski-minerals_at_tlen.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 22:45:31 MET

Poniewaz moje dwa maile w temacie rozpoznawania otoczakow ze zdjec spotkaly sie z takim entuzjazmem ,pomyslalem ze moze by tak wykorzystac ow potencjal energetyczny w jakims konstruktywnym celu Stad zwracam sie do wszystkich ,posiadajacych w swoich zbiorach tego typu fotki o pomoc w tworzeniu nowej strony www ,poswieconej wszystkim co moze na polach imitowac meteoryty.Na dzien dzisiejszy ( a raczej na wczoraj ) potrzebuje zdjec krzemieni - calych i rozlupanych ale tylko z pol - nie z wychodni skal weglanowych. Najlepiej takich na ktorych zewnetrznych partiach dobrze widoczne sa naturalne spekania ,lukowate pekniecia itp.itd.Zdjecia samych kamieni -a nie okolicy czy wystroju mieszkania + kamienia ,o tym ze tylko dobrych jakosci nie musze chyba dodawac.Wbrew pozorom zaby powstala naprawde dobrej jakosci strona o pseudometeorytach ,trzeba sie nielada narobic - a ze 100 zdjec wybieramy niekiedy tylko 2-3 .
Mysle ze bylby to dobry poczatek dla zalagodzenia bolu coniektorych ran emocjonalnych - choc osobiscie mam nadzieje ,ze nikt nie ucierpial:)W kazdym razie jeszcze raz podkreslam - mozna potencjal w Was drzemiacy wykorzystac w pozytywnym dzialaniu.Strona www nie jest moja i pomagam ja tworzyc w celu jak najlepszego uswiadomienia narodu - tak najogolniej moglbym to nazwac.Chyba ze sie od kogos dowiem ,ze kieruja mna inne pobudki :):):):)- bo to tez calkiem prawdopodobne:):):)
Pozdrawiam serdecznie
                              Krzysiek