Gebczyce-gdzie szukac?

Autor: Slawomir Szlinke <slawomir.szlinke_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 23:50:07 MET

Witam wszystkich,

czy ktos z Was moglby mi poradzic, gdzie w Gebczycach szukac granatow? W dawnym kamieniolomie granitu czy marmuru? I cos wiecej o lokalizacji, oczywiscie nie chodzi mi o okreslenie stanowiska z dokladnoscia co do metra, ale chcialbym otrzymac jakies blizsze wskazowki. Jakas skarpa? W samym zbiorniku, z jakiejs jego strony?

Chcialbym sie wybrac w przyszlym roku w to miejsce,a jestem niedoswiadczonym zbieraczem stad moja prosba.

Slawek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1