Odp: preparowanie

Autor: Piotr Menducki <piotrmenducki_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 19:01:00 MET

Witam
Prosze spróbować namoczyć węgiel w ropie. Jesli ją przyjmie nie
powinien później wysychać=pękać. Innej metody nie ma.
Pozdrawiam
Piotr

Dnia 2-11-2005 o godz. 15:59 mmineral@o2.pl napisał(a):
> Witam !
>
> Ostatnio przywiozłem ze swojego wyjazdu węgiel brunatny z
odbitkami
> słojów itp. Mam tylko dylemat, jak go zapeparowac i jak go
> przytrzynjywać, ponieważ już popękał :( Jak zrobi, aby był w
miare
> gładi, jak przystało na zapreparowanie oraz oczywiście to, by
sie
> nie zmarnował. Bardzo prosże o pomoc !
>
> Mateusz (Mińsk Maz.)

ROADRUNNER United - The All Star Session.
Najlepsza metalowa wytwórnia obchodzi swoje 25 urodziny.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fmuzyka.wp.pl%2Fplyta.html%3Fid%3D52841%26g%3D0&sid=554