RE: Identyfikacja skał i minerałów ....

Autor: Piotr <pete274_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 10:33:17 MET DST

From: mineraly-bounces@man.lodz.pl [mailto:mineraly-bounces@man.lodz.pl]
On Behalf Of Andrzej PeXka
Sent: Thursday, October 27, 2005 5:23 PM
To: mineraly@man.lodz.pl
Subject: Re: Identyfikacja skał i minerałów ....

http://lists.man.lodz.pl/pipermail/mineraly/2005/10/0029.html

źle się jednak dzieje kiedy ów szlachetny proces przekazywania
Wiedzy przybiera postać chamskiej połajanki. Niechaj za przykład takowej
posłuży tu list użytkownika Andrzejewskiego.

... bo tak to Kolega widzi, a to Kolega ma monopol na rację ?
Cóż - ja SUBIEKTYWNIE - zobaczyłem więcej elementów połajanki właśnie w
wypowiedzi Kolegi.
Może pewne sformułowania p. Andrzejewskiego były niefortunnie dobrane, ale
skoro okazał emocje,
to chyba znaczy że sprawa go silnie angażuje.
Cóż - ja SUBIEKTYWNIE - zobaczyłem w uwagach p. Andrzejewskiego głównie
- merytorycznie słuszne- ostrzeżenie przed zbyt kategorycznym formułowaniem
odpowiedzi przy braku pełnych danych,
co jest zdaje się zasadą ogólnie obowiązującą w całym życiu !
Uważam, że jego wypowiedź jest bardzo cenna; każdy użytkownik proszący o
pomoc w identyfikacji musi sam
ocenić czy efekt możliwy do uzyskania "zdalnie" w jego konkretnej sprawie
wystarcza. I pewnie przeważnie tak jest.
Jeśli jednak np. uzyskane w ten sposób informacje miałyby być wykorzystane w
pracy magisterskiej czy tp.
- ostrzeżenie p. Andrzejewskiego warto pamiętać.
A jeśli kogoś aż tak zacietrzewia FORMA wypowiedzi - polecam Nervosol.
BTW: czy w każdej grupie dyskusyjnej, z założenia łączącej ludzi o wspólnych
zaiteresowaniach muszą
występować podobne epistoły pełne wycieczek osobistych ? Adrenalina ? To
może skoki na bungie ...
Pozdrawiam WSZYSTKICH -
Piotr