bambulec

Autor: Dawid Mazurek <dawidmazurek_at_wp.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 15:59:35 MET DST

Wczoraj wykopałem ładny eratyk kilka metrów pod ziemią w okolicach
Skierniewic. Tu zdjęcia mokrego okazu tuż po umyciu:
http://paleontologia.w.interia.pl/bambulec%20001a.jpg
http://paleontologia.w.interia.pl/bambulec%20002a.jpg
Czy ktoś zechciałby mi pomóc w identyfikacji skały i widocznych minerałów?
Szczególnie interesują mnie rzucające się w oczy: zielony matriks i czerwone
kryształy. Gołym okiem widać więcej minerałów, min. kwarc i biotyt(?).
W razie potrzeby dysponuję zdjęciami lepszej jakości, mogę też wykonać nowe
w razie potrzeby, no i ewentualnie, gdyby to było konieczne, rozwalić okaz i
zrobić zdjęcia przełamu :)