Pomocy! - znowu

Autor: <migotka21_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 18:35:59 MET DST

Mam wrażenie, że znowu narozrabiałam. Poprzednio używałam konta zdebska@student.uci.agh.edu.pl i z niego już prosilam o pomoc ale z powodu zmiany serwera i możliwych problemów pozmieniałam wszystko i maile powinny przychodzic na adres, z którego wlaśnie piszę. Odebrałam mail z linkiem, kliknęłam, żeby potwierdzić, że chcę dostawać, ale był komunikat, że link wygasł czy coś, a nie powinien. Na pocz. były chyba ze 4 różne maile, a potem wszystko ucichło i chyba od tygodnia niczego nowego nie było. Zwykle przerwy nie były aż tak duże. Teraz nie wiem, czy rzeczywiscie nikt niczego nie napisał, czy po prostu powinnam jeszcze raz się zapisać???
Pomocy! Jeśli uda się to rozplatać, obiecuję już nigdy więcej nie nudzić i nie przeszkadzać, nawet do końca świata, jeśli będzie trzeba.
MZ