Witam :-)

Autor: Monika <nika75_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 17:48:18 MET DST

Witam Grupowiczów:-)

Jestem tu nowa, mam 30 lat i jestem z Warszawy. Jeszcze nie zaczęłam zbierać
minerałów, ale zainteresowałam się sztuką suiseki. Czy jest na grupie ktoś,
kto się zajmuje suiseki i mógłby podpowiedzieć (ew. w realu), gdzie szukać
ciekawych kształtów i jak się w ogóle zabrać do kolekcjonowania kamieni pod
kątem takich kompozycji? Które skały dostępne u nas tworzą najciekawsze
formy? :-)

Będę wdzięczna za podpowiedzi. Z góry dziękuję i pozdrawiam.:-)

Monika