Sztolnia nr2 w Michałkowej.

Autor: J&B <jerzybia_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 20:31:34 MET DST

witam
Byłem, sprawdziłem, sztolnia nr 2 w Michałkowej jest .Ominę opis dojścia do
hałdy bo jest to ogólnie znane. Jak dochodzimy do hałdy to nie idziemy pod
górkę a idziemy dalej na wprost. Staniemy u podnóża hałdy przodem do niej ,
to za plecami mamy w dole rzeczkę i jakiś metalowy barak. Idziemy w dalej
lewo, po jakiś 100 metrach zatrzymujemy się i patrzymy w górę około 50
metrów. Widać tam duży pojedynczy głaz jakieś 2X3 metra , niżej pod głazem
jest sztolnia nr 2. Trochę przysypana liśćmi , brak śladów eksploracji,
wejście jest widoczne . Wejście na ,, czworaka,, ściana z wejściem ma jakieś
2 metry wysokości z widocznym po prawej stronie otworem po wiertle. Przed
sztolnią duże wypiętrzenie kamieni widocznie ze sztolni. Znalazłem sztolnię.
Jakby ktoś coś wiedział lub wchodził do sztolni to poproszę o opis na priv
lub na grupę.
zdrowaśki

     jerzybia@wp.pl