Re: Jade w gory Sowie!

Autor: Grzegorz Bijak <gr166_at_interia.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 22:54:16 MET DST

> witam
> ..tam w Michałkowej są wejscia do dwóch sztolni. Wchodziłeś?

ja bylem na dniach w Michalkowej
jedna sztolnia to ta przy haldzie - wlazilem dosyc krotka dziura kilk
metrow, a drugiej nie znam gdzie ona?

co do samej haldy... niestety troche ja przekopali, poczynilem dosyc
wielkaaa dziure, ale niestety marne okazy jeden wiekszy krysztal i tyle, a
tak to glownie trafiala sie bezpostaciowa masa w pegm. czarnego turmalinu,
spotkalem miejscowego i powiedzial ze tez juz nic nie znajduje ze przeorane
to, w sumie teraz to sie kopie juz we wtornych haldach...

trzeba by jakas nowa miejscowke dorwac, ja w zanadrzu mam jedno
perspektywiczne miejsce kolo Zagorza (dorwalem bryle pegmatytu cos 25-30cm
przepelnionej krysztl. turmalinu o dlugosci do 12 cm ;), tylko watpliwa
sprawa ze do niego trafie :/