Re: Jade w gory Sowie!

Autor: Lunac <Lunac(no-spamm)_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 15:43:10 MET DST

Użytkownik "J&B" <jerzybia@wp.pl> napisał w wiadomości
news:datr8a$53e$1@news.onet.pl...

> witam
> ..tam w Michałkowej są wejscia do dwóch sztolni. Wchodziłeś?

Właśnie o to chodzi, że nie dotarłem do Michałkowej :-(
Szedłem z Bielawy a kilkoma drogami oznaczonymi na mapie nie dało się
przejść
bo zamieniły się w strumyki.
Poddałem się więc, ale ja tam jeszcze trafię.
Choć teraz to chyba wybiorę się na pewniaka do Różanej na agaty.
Tam przynajmniej mam pewność, że coś znajdę.

Pozdrawiam
Lunac