Anglia

Autor: Bogna Gwozdziewicz <b.gwozdziewicz_at_imbigs.org.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 08:20:40 MET DST

Cześć. Kiedyś byłam uczestnikiem tej listy dyskusyjnej, ale miałam
długą przerwę. W związku z tym jeśli informacje, których poszukuję
pojawiły się już kiedyś na liście to bardzo proszę o odesłanie mnie do
stosownego archiwum (przeszukiwanie całości jest bardzo
czasochłonne).
Chodzi mi o jakieś informacje na temat występowania minerałów i
skamieniałości w rejonie Nottingham i Keyworth w Anglii.
Bogna