RE: Re: Ojciec Sw.

Autor: Piotr <pete274_at_o2.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 19:15:08 MET DST

Żeby było absolutnie jasne - nie mam nic przeciwko religii...
Ani przeciw innym prywatnym poglądom oraz zainteresowaniom uczestników tego
Forum.
Jednakże to jest Forum o minerałach ( i tak w bardzo szerokim ujęciu) i
poruszanie tu innych tematów mąci samo Forum,
ale przede wszystkim też szkodzi niewątpliwej skądinąd powadze tychże
tematów - jak w przypadku religii.
Istnieją odpowiednie miejsca i sposoby, byśmy poruszali wszystko, co nas
interesuje.
Istnieją Fora z tzw. Hyde Parkiem - tu takowego nie ma, więc jeśli ktoś chce
pisać o czym innym niż minerały
- powinien to we własnym interesie robić gdzie indziej.
Czy wchodząc do szewca, pytacie o świeże bułki ? - To się nazywa "mówić nie
na temat".

Założenie, że składamy sobie życzenia świąteczne z pobudek religijnych już
mnie nieco zirytowało.
Integracja grupy forumowiczów poprzez powszechnie przyjęte zwyczaje - proszę
bardzo,
jednakże nie wmawiajmy nic nikomu O.K.?

Spodziewałem się raczej czegoś o XXVI INTERSTONE w Łodzi...
Byłem (w sobotę) po raz kolejny i pośród setek stoisk otoczonych tłumem
z dużym trudem wyszukałem góra 10 na prawdę ciekawych mineralogicznie!
W tym może 2-4 polskie, reszta Rosjanie i Czesi...
90% to "biżuteria" takiej czy innej klasy, co roku zalew jest większy.
Gdzie jest jeszcze w Polsce licząca się PRAWDZIWA giełda minerałów?

Pozdrawiam wszystkich -
Piotr