Ojciec Sw.

Autor: Grażyna Wysiecka <grazax_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 23:10:32 MET DST

Witam serdecznie. Wiem, że to dośc nietypowa wiadomość...ale płynie ze
szczerości serca

Wczoraj wieczorem dobiegły nas niepokojące wieści z Watykanu.
Ojciec Sw. ma sie coraz gorzej, najnowsze wieści mówią, że jeszcze tej nocy
"Chrystus otworzy Mu drzi nieba".
Nie wiem jakich jesteście wyznań, ale bardzo prosze wszystkich o modlitwę za
Ojca Św., za Jana Pawła II, za Karola Wojtyłę, za naszego wielkiego rodaka.
On nas teraz potrzebuje... nie opuszczajmy Go, on nas w potrzebie też nie
opuścił...
Z KSM-owskim pozdrowieniem
GOTÓW!!!
Grażyna Wysiecka