Re: identyfikacja ska³y magmowej

Autor: Lukasz Tyrala <sitnemsopocnon_at_lp.2o>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 22:33:27 MET

   Natchnieniem musia³o byæ uczucie, które pchnê³o pewnego
   u¿ytkownika -- nazywaj±cego siebie "Dawid Mazurek" --
   do powciskania klawiszy (w wiadomo¶ci:
   "news:d1n3pi$p5g$1@nemesis.news.tpi.pl")
   w takiej oto kolejno¶ci:

> Witam.

> Le¿y sobie u mnie w ogródku erratyk - jaki¶ rodzaj ska³y magmowej.
> Interesujê siê paleontologi±, nie znam siê na ska³ach magmowych. Uwa¿am
> jednak, ¿e trzeba wiedzieæ jak najwiêcej o tym co widzimy w najbli¿szej
> okolicy.

> Dysponujê zdjêciem (ok. 1,2 MB). Czy móglbym komu¶ je przes³aæ do
> identyfikacji? Interesuje mnie, jaki to rodzaj ska³y, a tak¿e jakie minera³y
> w niej widaæ.

> Pozdrawiam, Dawid.

 Prawdopodobnie nie bêdê w stanie zidentyfikowaæ ska³y,
ale o¶rodek mojej ciekawo¶ci zosta³ poruszony i z przy-
jemno¶ci± bym zdjêcie tej¿e ska³y sobie ogl±dn± (mo¿e
co¶ mi gdzie¶ za¶wita). ;-)

 E-mail taki jak w sygnaturce [(a)=@; (.)=.].

:-)

--
cn   ,-/ http://home.autocom.pl/bjt/lt \-.      .xXXXx.
^^  /  Pozdrowienia i do przeczytania...  \     .` TXXx