Re: mlotek geologiczny

Autor: lbkalcyt <lbkalcyt_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 17:47:32 MET

Użytkownik Andrzej Pełka <U238@wp.pl> napisał:

>Ten adres w Kielcach "wygooglowałem" więc nie jestem
>pewny czy produkcja trwa nadal, ale dobrze sie złożyło,
>że możesz to sprawdzić. Napisz, jeśli czegoś się dowiesz.

Byłem dzisiaj pod wskazanym adresem. Firma istnieje, produkuje i zaopatruje większość geologów polskich a nawet zagranicznych.
Najnowsze dane:
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY SPRZĘTU ALPINISTYCZNEGO "KAMAR"
25-035 KIELCE
ul Marmurowa 20 (koło Kadzielni jadąc na Pakosz)
Właściciel:
mgr inż. Kazimierz Wożniak
tel. (0-41) 361 67 23 tel. kom. 0-508 149 822
Oprócz innego sprzętu geologicznego i alpinistycznego są dwa rodzaje typowych młotków geologicznych o masie 750g. Różnią się zakńczeniem części głowicy: płaskie i klinowe w postaci ostrosłupa.
Świetnie wykonane i bardzo bezpiecznie połączona głowica z trzonkiem.
Młotek kosztuje w dniu dzisiejszym 90 zł. Sprzedząż również wysyłkowa za pobraniem pocztowym. Szacowany koszt wysyłki paczki ok 15 zł.
Materiały:
(dane z oferty katalogowej)
głowica ze stali narzędziowej
stylisko (trzonek) - rura metalowa dural
rękojeść "Anatomiczna" z gumy
Całość zabezpieczona galwanicznie

Bliższe szczegóły proszę domawiać już z Panem Woźniakiem.
Moje własne odczucia i spostrzeżenia:
Akurat nie miałem kasy, ale wiosną muszę sobie taki młotek kupić. Mógłby być trochę cięższy i większy. Może na specjalne zamówienie Pan Woźniak mi taki zrobi. Tylko pytanie do wszystkich. Jle powinien ważyć młotek geologiczny następny w kolejności wg masy.
Miłych zakupów.

Ludwik Betlej