Re: mlotek geologiczny

Autor: Lukasz Tyrala <sitnemsopocnon_at_lp.2o>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 12:40:06 MET

   Natchnieniem musiało być uczucie, które pchnęło pewnego
   użytkownika -- nazywającego siebie "Grazyna Wysiecka" --
   do powciskania klawiszy
   (w wiadomości: "mailman.314.1109790351.501.mineraly@man.lodz.pl")
   w takiej oto kolejności:

> Witam serdcznie.
> Czy orientuje sie ktos gdzie na Polnocy kraju mozna zdobyc mlotek
> geologiczny lub cos tanszego do podobnego zastosowania.

> Grazyna W.

 http://www.geonest.pl/

  _|_
  \ /

 http://www.geonest.pl/Produkty/mlotki.htm
 (H130 Estwing z łopatką, 800g -- właśnie
  na takiego sobie zbieram... :-) od po-
  nad roku. :-) I prawdopodobnie przez
  dwa lata nic się nie zmieni.)

 Na początek wystarczy chyba młotek murarski, albo ciesielski.
Np. mój Topex ciesielski za 24 złote (Castorama) przetrwał
trzytygodniowe praktyki geologiczne[*] -- i trzeba dodać, że
nie myślałem nawet o taryfie ulgowej dla niego... Czasem
służył jako przecinak, dla półtora kilowego kolegi.

[*] I używam go aż do dziś (czyli od 1,5 roku).

 PS. Estwing 800g: ok. 300 złotych!

:-)

--
cn   ,-/ http://home.autocom.pl/bjt/lt \-.      .xXXXx.
^^  /  Pozdrowienia i do przeczytania...  \     .` TXXx