Re: mlotek geologiczny

Autor: <olafbujok_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 15:43:26 MET

  Osobiście od 2lat używam zwykłego budowlanego ale zastanawiam
  się czy spotkał się ktoś z Was z wersją mini młotka geologicznego...
  Chodzi mi o taki "rock hammer" który można zobaczyć np. w filmie
  "Skazani na Showshank" ;]

> paskudna zima wnet pójdzie wreszcie gdzieś za morze i pora powoli
> sposobić się do pierwszych geo wycieczek. Których sobie i Wam
> wszystkim życzę. :-)

  Ja także nie mogę się doczekać ale chwilowo zaklinam pogodę
  aby spadło do niedzieli duuużo śniegu aby pewna szalona idea
  geologów mogła wypalić: http://www.balwanek.lfa.pl

--
Olaf Bujak
http://www.olaf.lfa.pl