Re: mlotek geologiczny

Autor: Przemysław Budzyński <pbudzynski_at_go2.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 20:14:42 MET

Najlepszym i niezawodnym jak również najtańszym tego rodzaju
sprzętem jest młotek murarski z drewnianym trzonkiem. Urzywam
takiego od lat bardzo intensywnie i jeszcze nigdy sięna nim nie
zawiodłem. Profesjonalny młotek geologiczny kosztuje od grubo
ponad stu złotych do kilkuset złotych a taki młotek można nabyć za
kilkanaście a w razie złamania trzonka zawsze można go wymienić.
Pozdrawiam. Przemek