Re: Skamienialosci na Marsie; zdjecia z Tytana.

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 15:36:36 MET

> Ja jednak byłbym ostrożny przy tego typu wnioskach że nieby Teoria
> Spisku i coś ukrywają. Może poprostu brak pewności a już nie raz
> historia nauki pokazywała że przedwczesne interpretacje okazywały się
> po krótkim czasie bzdurami. Może trochę cierpliwości

O zadnym spisku nic nie mowilem, ale czasu juz sporo minelo i jak na razie
trudno temu sledztwu zarzucic jakies bledy, przynajmniej jesli chodzi o ten
pierwszy link (niech to ktos podwazy racjonalnymi argumentami):
http://www.xenotechresearch.com/skyfraud.htm
http://www.xenotechresearch.com/truecol1.htm
http://www.xenotechresearch.com/NASASKIES.htm
http://www.xenotechresearch.com/NASAedit.htm