Re: zdjecia mineralow

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 15:27:01 MET

Użytkownik "Tomek Praszkier" <pra_tomek@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.81.1103702122.501.mineraly@man.lodz.pl...

> Zapraszam do odwiedzenia katalogu ze zdjeciami kilku okazow z
> kolekcji Towarzystwa Geologicznego Spirifer na stronie MINERALOW.

> Jezeli ktos ma pytania co do zdjec to chetnie odpowiem.

Zamiast pytań mam prośbę. Czy ktoś, kto opanował technikę
wykonywania takich ujęć mógłby zebrać swoje fotograficzne
doświadczenia i przedstawić je na stronie grupy w formie
opracowania pod tytułem - jak fotografować minerały?
Tego rodzaju "poradnik" mógłby się okazać bardzo przydatny
nie tylko amatorom fotografujacym swoje okazy, ale także
fotografom zawodowcom. Z własnych doświadczeń wiem, że
i oni mają kłopoty z wykonaniem dobrych zdjęć tego rodzaju.

                                                 Andrzej.