Re: 12 o1 spotkanie w PTTK Wroclaw

Autor: Dariusz Wójcik <wojcik_at_iitd.pan.wroc.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 14:50:06 MET

> Wg posiadanych informacji spotkanie jest 12.01.2005 o godz. ok. 19.30
> (po części oficjalnej zebrania) podczas zebrania Studenckiego Koła
> Przewodników Sudeckich, któe odbywa się w PTTK, Wrocław, Rynek-Ratusz
> 11/12, na najwyższym piętrze (chyba IV). Tematem ma być górnictwo rudne
> w Sudetach, zazwyczaj po części referatowej (ok. 30 min.) jest wolna
> dyskusja i ewentualna kontynuacja w mniej oficjalnych warunkach. Maciej
> Madziarz jest autorem kilku artykułów na ten temat, zajmuje się
> zagadnienieniem poniekąd zawodowo (jest geologiem albo inż. górnikiem),
> [...]

Jako prezes SKPS zapraszam na ten wykład wszystkich zainteresowanych. Tematy
naszych wykładów /nazywamy je wieczorynkami/ zazwyczaj są umieszczane na
naszej stronie internetowej http://skps.wroclaw.pttk.pl/index.html .
Właśnie układam plan wieczorynek na przyszły rok więc jeżeli ktoś ma coś
ciekawego do powiedzenia /pokazania/ i chciałby się tym pochwalić na naszych
spotkaniach to serdecznie zapraszam do współpracy. Najłatwiej kontaktować
się ze mną mailem. Z racji moich zainteresować tematy "dziurowe" cenię sobie
wyjątkowo.
Darek Wójcik