Odp: Wisnica - jakie mineraly ??

Autor: Krzysztof Andrzejewski <krzynianek_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 19:56:20 MET

Hej Dagmara ,ostatnio chyba tylko podczas wypadow na kawe mam czas na pisanie po internecie.Wisnica - hmm ,w sumie nie wiem o ktory lom Ci chodzi
bo sa dwa:jeden jadac droga ze Strzegomia do Jawora po lewej ( i to jest dla mnie ta wlasciwa Wisnica ) oraz jeden po prawej ,ale teraz nie pamietam czy Graniczna czy Goczalkow.W kazdym razie tego drugiego nie widac z drogi ,jedynie usypisko haldy na odpady.Ten pierwszy jest na szczycie zalesionego wzgorza ,od asfaltu biegnie do niego droga i zaraz na jej poczatku stoi tablica ostrzegawcza.Co w nim jest - ano fakt ,czeste sa zyly kwarcu mleczno-szarego ,ktory w centralnych partiach niekiedy wyksztalcony jest jako krysztaly gorskie.Sznasa na znalezienie czegokolwiek raczej niewielka ,skalnicy rowniec nie maja ciekawych okazow chociaz juz takie 5cm dlugosci osobniki widzialem.Znam faceta ktory kiedys ostro mi to miejsce reklamowal ,ponoc widzial TAAAAKIE krysztaly ale to chyba jak z tymi rybami ,ktore zawsze biora u kogos innego.Pozdrawiam - lece bo ponoc ruskie zegarki sie pojawily:):):)
                                                           K.

Jak dzwonić do 52 krajów z całego świata i Polski,
a płacić tylko 35 groszy za minutę rozmowę?
Odpowiedź: http://klik.wp.pl/?adr=www.Telefon.wp.pl&sid=286