"Profesor mocno nadzwyczajny".

Autor: Krzysztof Andrzejewski <krzynianek_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:21:22 MET

Właśnie od miesiąca "walczę" z pewnym bezczelnym typem w nadziei
odzyskania części moich minerałów które mu wypożyczyłem.

Andrzej - jestem jak najbardziej za tym co napisales - tego typu osobistosci nalezy brac za kolnierz jak malych szczawi i wystawiac pod tablica.Znam osobiscie taka jedna "slawe" jak sam zwykl o sobie mawiac (!!!) ktora wyciagala na koniec wyjazdu w teren mineraly ludziom z plecaka i bez jakiegokolwiek wstydu pakowala sobie na jego oczach do tobolka. To ze ktos jest naukowcem wcale nie oznacza ,ze chcialoby sie np.byc jego sasiadem
.Na gieldach mineralow byl taki zwyczaj ,ze fotografie oszustow i zlodzieji przekazywano sobie w formie tzw.sasiedzkiej samoobrony.Jak najbardziej pietnujcie tego typu zjawiska - popieram bezdyskusyjnie!!!
                                                                Krzysiek

Wiele prezentów, niskich cen, oryginalnych pomysłów -
- wygodnie i w sam raz na gwiazdkę ...bo już czas na:
http://klik.wp.pl/?adr=www.zakupy.wp.pl%2Fswieta.html&sid=276