Re: Wyprawa do wnętrza Ziemi ;-)

Autor: Krzysztof Andrzejewski <krzynianek_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 22:25:06 MET

"mineralizacje w zbrekcjonowanych szczelinach uskokowych"-Zdjecia:50,51 i 55

Andrzej a teraz zapomnij o jakis tam naukach czy innym czyms - wyobraz sobie trzesienie ziemi ,przesuwajaca sie gwaltownie czesc skorupy i ocierajace sie sciany takiej na chwile otwartej czelusci ,obrywajace sie kawalki skal i wpadajace do niej - a potem zamyka sie ta szczelina tak nagle jak sie pojawila i cisza... Co zostanie w ziemi? Ano takie porozrywane kawaly skalne ,strzaskane ,czesciowo roztarte i posciskane ze soba ponownie ,ale juz ostro wyrozniajace sie od skal otoczenia.Czesto i gesto miedzy nimi pozostaja jednak pustki ,ktore po latach wypelnione zostaja wtornymi mineralami - bo po prostu wlasnie takimi szczelinami wedruja roztwory wodne z rozpuszczonymi w nich roznosciami roznistymi - taka woda goraca zreszta ,to madre bydle.Po co ma sie wsiakac w skaly jak ma otwarte wrota???
"No i za dużo było dla mnie wrażeń na raz" - no tu to Cie rozumiem bez zbednych slow:):)
 Witam Pana Wojtka:):) Nie mielismy sie okazji postkac w Sosnowcu ale nastepnym razem bankowo wpadne odwiedzic:) Powiem tak - nie jestem romantykiem "zawieszonym" w wymiarze ktory istnieje jedynie w mojej wyobrazni i mam raczej pragmatyczny stosunek do wielu rzeczy.Stad w temacie zagospodarowania czegos takiego jak kopalnia POURANOWA znajdujaca sie w stanie technicznym jak pokazany na fotkach absolutnie nie wierze - tu trzeba inwestora na impreze ktora niewiadomo czy sie w jakikolwiek sposob oplaci.Stad wole za mojego zycia moc obejrzec mineraly ,ktorych jest tam pewnie cala masa.Bo wlasnie taka opuszczona kopalnia to istne labolatorium dla wtornych procesow - Andrzej ,nie zartowalem - wiosna 2005??? Zbyszek Ty nie reflektowalbys??I koniecznie z silna lampa UV - wtedy beda zdjecia!!!!
                                                            Krzysiek

Porwana kobieta - Basinger z jednej strony słuchawki.
Młody chłopak, jej ostatni ratunek z drugiej.
Jak skończy się wyścig z czasem i przestępcami?
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D24770&sid=283