Re: Odp: Wyprawa do wnętrza Ziemi ;-)

Autor: W. Krawczyński <wojtekk_at_uranos.cto.us.edu.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 15:17:21 MET

Krzysztof Andrzejewski wrote:

>Andrzej - jak to "nie bylo sprzyjajacego klimatu do zbierania mineralow"???????????????????? kuchnia ,kiedy patrze na te zdjecia to az mnie rwie z siedzenia...

A moze by tak cos zostawic dla potomnosci i nie dewastowac wszystkiego
od razu.
Moze by tak zagospodarowac to turystycznie i pokazywac mineraly in situ....
Wlasnie w ten sposob zniklo kilka swietnych kopalenek w Rosji w ciagu
kilku sezonow.
Przyszli miejscowi i wyniesli wszystko co bylo sprzedawalne...

pozdrowienia
wk

List sprawdzony skanerem poczty mks_vir ( http://www.mks.com.pl )