Re: czy to uran ?

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 14:59:49 MET DST

Użytkownik "Sara" <sara_w@op.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.3.1098449021.497.mineraly@man.lodz.pl...

> Wybacz, ale nie moge nie zapytac - jakich dokladnie
> zasad ?

Odpiszę Ci Saro na prywatny adres nieco później.
Muszę za chwilę wyjść z domu.

> Pozwol jeszcze jedno pytanie: czy paczka z takim mineralem
> nie utknie gdzies na granicy ? Czy bez obaw moge go
> sprowadzic ?

Poczta Polska generalnie nie przyjmuje radioaktywnych przesyłek.
Chyba wszystko zależy od tego jak silnie promieniuje minerał
i od trasy przesyłki. Jeśli jest miedzynarodowa, to pewnie paczka
przejdzie pod jakimś licznikiem. Może jednak byłby tolerowany
jakiś tam poziom, ale trudno przewidzieć jak to się rozegra.
Sam kombinowałem jakby się wymienić minerałami z kimś zza
granicy i wyszło mi, że najlepszy byłby jakiś zaufany kurier :-)
Może jednak to drewno nie zawiera uranu...?

                                                     Andrzej.