Odp: warstwowanie krzyżowe / zelazo meteorytow

Autor: K. Maciejak <info_at_goldcentrum.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 11:35:30 MET DST

Dzięki za uwagi co do sedymentów, nie odpowiadałem bo mialem tysiąc innej
roboty i do sprzetu prawie nie usiadłem. Zaczynam powoli uzupełniać treścią
nową formułę goldcentrum.pl. Przy okazji jesli ktoś ma fajne relacje z
podróży za złotem - chętnie zamieszczę.
Kolejny news - pokazał sie nowy dobry modeli miski do płukania złota - lekki
plastik 30 cm śr. dobra do plecaka.
A co do Twoich uwag. O strukturach kolistych pisał Andrzej Solecki (Prace
Geol.-Miner. UWr. XLV 1994) - Tectonics of the North Sudetic Synclinorium.
Wspominał s. 55 o strukturze kolistej Jawora - Złotoryi.:
"jest widoczna na obrazach skanera wielospektralnego satelity Landsat w
formie wygiętego przebiegu dolin rzecznych Kaczawy i Nysy."
przypisuje jej powstanie istnieniu dużego stratowulkanu. Nie zgadza się z
ideami pracy - do ktorej juz nie mam dostepu - Mroczkowski J., Ostaficzuk,
1981A ring structure near Zlotoryja-Świerzawa-Jawor Bull.Acad.{Pol.Sci.,
Ser.sc. de la terre 29.2)
Nie wiem o czym ci panowie pisali.
co do bractwa kopaczy, to nie ten adres.Nie mam z tym nic wspolnego. Brrr!!!
Teraz z grupą planowaliśmy trochę wyjazdów po róznych miejscach, ale pogoda
rozlożyla nas na lopatki Albo -3 stopnie i ręce w wodzie odpadają, albo leje
jak teraz przy plus 2.
O odkladaniu szlichu pamiętam.
Krzysiek