Re: Link poszukiwaczy

Autor: Kornik <nool69_at_op.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 04:28:31 MET DST

> przegladnalem na szybko ale strona jest jak przeczytalem w
> budowie ,wiec trudno cokolwiek powiedziec.Jedna rzecz jednak juz
> teraz rzucila mi sie w oczy w dziale ciekawe miejsca w Polsce
> czy jakos tak - jakie kryteria podzialow zostaly zastosowane w
> stosunku do Sudetow?

Witam.
Link został podany jako odpowiedź na pytanie "Co można znaleść w Nowym
Kościele"
a nie jako strona do oceny. Podstawową sprawą jest to że to nie moja strona.
Chodziło mi tylko i wyłącznie o zwrócenie uwagi na kilka zdjęć które
zrobiłem a na tej stronie zostały umieszczone.
Pozdrowienia Kornik.
nool@op.pl
GG1542540