Re[2]: ratujmy "Otoczka" !!!

Autor: uzbad <uzbad_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 00:45:32 MET DST

Dziękuję za tą uwagę, ale świadczy o regularnym odwiedzaniu strony
(strona została dziś zaktualizowana, proponuję odświeżyć zawartość).
Nie zmienia to faktu, że uwaga jest jak najbardziej na miejscu.
Niestety, brakuje nam chyba nieco koordynacji...
Na zadane kluczowe pytania nie jestem w stanie odpowiedzieć, gdyż
zajmuję się wyłącznie internetową stroną przedsięwzięcia. Mam
nadzieję, że pełniejszej odpowiedzi na te pytania udzieli Tomek
Praszkier.

--
 uzbad                            mailto:uzbad@poczta.onet.pl