Re: Wielka prosba - gestosci mineralow

Autor: <wengag_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 08:13:22 MET DST

zgodnine z obietnica podaje gestosci względne:
zelazo rodzime 7.88
geathyt 3.3-4.3
lepidokrolit3.3-4.3
hematyt 5.2-5.3
kwarc różóowy izadymiony 2.65
kwarz gwiazdzisyty zelazawy, mleczny 2.6
niestety nie znalazłem w swojej literaturze nigdzie pod tymi
nazwami.tj.:teanit, kamacyt,troilit?po raz pierweszy tez i ja je słysze ,
czy na pewno nie ma pomyłki literowej?? pozdrawiam jak Masz pytania prosze
na GG 207237