Re: jak sprawdzic czy to prawdziwe zloto?

Autor: <wengag_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 17:45:15 MET DST

nie pieczesc a próba, która moze miec postac głowy rycerza lub kobiety o ile
to było cechowane w polsce, bo jak wyrób jest zagraniczny np włoski, to
bedzie inny wizerunek i na pewno próba 750, a jak jest jakas "pieczec" i ma
okoóo 1 mm, to jest to własnie cecha pozdrawiam odezwij sie a moze maSZ
ZDJECIE??