Re: Czy ostali się...

Autor: artur2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 07:39:25 MET DST

A propos Tarnowskich Gór - fakt, troszkę demolki poprzemysłowej jest. Ale
nie wszysycy wiedzą, że w Tarnowskich Górach jest drugie co do liczebności
siedlisko nietoperzy i parę innych ciekawostek przyrodniczych. Ponadto udało
mi się załatwić "wjazd" do starych sztolni koplani rud cynku i ołowiu.
Sztolnie nie są udostęonione, ale... Można, jak zwykle u nas co nieco
załatwić:).
Weekend spędziłem w okolicach Przedborza. Nieźle - poza całkiem sporą
ilością grzybów (głównie podgrzybki) przywlokłem nieco trupków odciśniętych
w krzemieniu. Pychota:)
Pzdr,
Artur