Re: ech przygoda przygoda

Autor: Bartek Komorowski <bkomorowski_at_op.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 08:26:14 MET DST

Nigdy nie bylem w tej sztolni w Walimiu ale mam doswiadczenie ze sztolni w kletnie. Czesto jest to Rosa ktora sie skrapla na scianach i w promieniach swiatla - latarki wyglada jak diamntowa polewa na scianach - ale jesli dotykales i pozostawala ci maz na rekach to rownie dobrze moze byc to blyszcz zelaza - bardzo drobne platki zelaza wraz z innymi ilastymi mineralami - taka jest tylko moja propozycja
to tyle Bart