Re: Odp: Wiśniówka koło Kielc

Autor: mauro <und_at_op.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 19:21:12 MET DST

< Od momentu kiedy zmeinily
< sie u nas czasy i nastala era wszechobecnego
< bandytyzmu ,prawdziwym problemem w czynnych kamieniolomach sa
< psy!! Na ogol gdzies w niedalekiej bliskosci wyrobiska jest cos
< w rodzaju budki stroza ,ktory ma kojec na wpol zdziczalych i
< glodzonych mordercow ,ktore sa luzno spuszczane kiedy zaloga

  hehe - niedawno bylem na żwirowni (obok Krakowa) - czasem
mozna tam znalezc skamieniale drewno. Ujechałem niecałe 10 m i
 jakis młody wilczór sie na mnie rzucił (oczywicie byl spuszczony
z łańcucha, pies stróża który mieszkał na żwirowni w
jakimś rozlatujacym sie baraku). Nie miałem wyboru - musiałem
uciec przed tym wpółzdziczałym zwierzem(dobrze ze mialem rower :) )
 - zas z poszukiwań nici....

  Dziękuje za te informacje... jeśli ktoś jeszcze był w wiśniówce
niech opowie swoje wrażenia.
                          pozdrawia mauro.